1 Kasım 2014 Cumartesi

Blog Tanıtım Yazısı

By Unknown  |  00:35 1 comment

Yeni bir blog, içerisi özgün ve kaliteli bilgilerle donatılmaya hazır bekleyen yeni bir blog..  İlgi çeken ve güncel olan konuları ele alacağım, bu bilgileri eğlenceli bir şekilde şekilde akıcı anlatmayı planlıyorum. Blog açmadan önce çok düşündüm gerçekten böyle bir blog a ihtiyaç var mı ? teması nasıl olmalı ? nerede açmalıyım ? nelere dikkat etmeliyim? bütün bu soruların cevaplarını araştırdım ve karar verdim sonunda açmaya. 

Bundan önce bir çok web sitesi açtım fakat hepsinde yanlış yaptığım tek bir nokta vardı o da özgün içerik paylaşmamak. 

yeni bir blog
İnternet aleminde bir çok bilgiye erişebilirsiniz fakat bu bilgilerin çoğu aynıdır. Ne yazık ki google da bir konu üzerine araştırma yaptığımız zaman aynı yazıyı bir çok sitede bir çok kez görürüz. Bu durumdan rahatsız oldum ve artık kendi bildiklerimi kendi kalemim ile ele almak istedim. Bir konu hakkında araştırma yapmak istediğinizde farklı kaynaklardan farklı bilgiler almak istersiniz. Bu nedenle yeni açtığım bu blog da paylaşacağım bilgiler kopyalama-yapıştırma değil özgün içerik olacaktır.

Yazmak kadar okumayı da çok seviyorum. İnternet üzerinde bir çok alanda makale okuyup ilgimi çeken konular üzerinde araştırma yapıyorum ve bunları hobi olarak yapıyorum. Daha sonradan bilgi paylaşmanın güzelliğini keşfettim. İnsanları bilgilendirmek gerçekten çok güzel. Bir insan, insanlığa bir şeyler verdikçe değeri artar. Okuduğum makaleleri sağlam bir süzgeçten geçirdikten sonra en iyilerini bu adreste yayınlamayı hedef aldım umarım sizler içinde faydalı olur.

Görüşleriniz benim için önemlidir. Yazdığım makalelerin altında yorum yapabileceğiniz alanlar var buradan görüşlerinizi paylaşabilirsiniz. Sevdiğiniz makaleleri sosyal ağlarınızda da paylaşabilirsiniz 

Bu blog da ki ilk amacım, sadece sizlere yararlı bilgiler verebilmek ayrıca sizin beğeni ve görüşlerinizi alabilmek.


Yazar: Unknown

Yeditepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliğinde okuyorum. Yazmak ilgi alanım olduğu için bir blog açmaya karar verdim. Yazılarımın sizler tarafından okunduğunu ve yorumlandığını bilmek benim için bir mutluluk kaynağı.

1 yorum :

Görüşlerinizin benim için değerlidir.Yorumunuz için teşekkür ederim

E-mail Aboneliği

Abone olarak son yazdığım makalelerden haberdar olabilirsiniz.

TOP